Tuesday, September 11, 2012

Sambutan Hari Guru IQKL

Bismillahirrahmanirrahim,.. setelah sekian lama, blog nih bersawang,.. tiba2 terasa nak mnulis plak... ^^,
apa2pun syukran jazilan buat sahabat2 yang sudi baca ye.. walaupun ceq ni, ilmu dlm bidang sastera kureng...

Kali ni nak cerita tntg sambutan hari guru di Sekolah Menengah IQKL, ataupun Institut Al-Quran Kuala Lumpur, sebuah sek. men. tahfiz,.. tempat aku mengajar dan mencari pengalaman berhadapan dengan student2 yang berbeza latar belakang.. Jumlah pelajar di sekolah ni, sekitar 200org pelajar dan semuanya baik2 belaka.. alhamdulillah, allah memberi aku peluang untuk mengajar di sekolah ni... Sambutan hari guru dibuat selepas aku mengajar dalam tempoh seminggu di sekolah, hmm,. maybe aku beruntung, sbb dapat merasai pengalaman pertama diraikan sebagai seorang guru selepas seminggu mengajar disekolah.

hmm,.. nak tunjuk kek.. cantik nn sedapp..




Video berikut merupakan karya pelajar..




choral speaking..










nasyid dari form 5.

team skolah... :)


apa2pun, sangat mengharapkan doa dari sahabat2 supaya allah sentiasa memudahkan urusan kita didunia dan akhirat serta semoga Allah sentiasa menunjukkan kita semua kearah jalan yang diredhaiNya.. amin..




"Keep on writing"...
-dari meja guru IQKL, 10:40 am, 11/9/12

2 comments:

  1. Wahh! Akhirnya penantian berakhir. Updater terbaru daripada cikgu Hafiz. Teruskan lagi akh. Gembira ana tengok gambar-gambar dan video-video yang anta letakkan. Kreatif-kreatif belaka anak sekolah anta. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha3,.. lama xhupdate..^^, brjangkit dari kamu juga akhi, tiba2 rasa ada aura dari blog "wong" yg buat ceq nak update jgk..he3..

      Delete