Thursday, December 22, 2011

Bulatan Kami..

Bulat air, kerana pembentung,
bulat manusia?? mkn byk? ^^,

bulat manusia kerana muafakat...


Assalamualaikum,


Kalau dahulunya,.
aku makan sorang-sorang,
aku pergi kelas sorang-sorang,
semuanya aku buat sorang-sorang.

Dahulunya,
aku seorang pendiam,
dahulunya,
aku suka untuk simpan masalah diam2 (pendam),
dahulunya,
aku seorang yang xberani untuk bercakap dihadapan,
dahulunya,
aku seorang-seorang, dan xramai kawan.

Tapi sekarang,
aku temui "bulatan kami",
pelbagai ragam dalam "bulatan kami",
pelbagai cerita dalam "bulatan kami",
banyak asam garam dalam "bulatan kami".

Bulatan kami, dinamakan "Ukhuwah Fillah", ^_^,
bertemu dan berpisah kerana Allah,
Kami berjumpa kerana Allah,
Berpisah kami, juga kerana Allah,

Bulatan Kami,
sgt cantik jika dikisahkan,
jika diberitahu, sgt comei,
itulah dinamakan suatu ikatan.

Disini lah aku belajar,
disini juga aku mengenal,
erti sabar,
dan tuhan yang maha kekal.

Tribute to my best Friend... <...................>

Wallahua'alam.



"Keep On Writing"

No comments:

Post a Comment